قیمت خرید درب فرفورژه در شیراز

قیمت درب فرفورژه در شیراز بسته به مدل، اندازه، کیفیت، تغییرات نرخ ارز، تورم، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا متغیر می باشد. درب فرفورژه جزء درب های فانتزی و لوکس محسوب می شود که به وسیله فشرده شدن فولاد یا آهن به دست می آید در واقع فرم دهی خاصی به آهن و فولاد برای ساخت این مدل درب به وسیله کوره های مخصوص و دستگاه های خاص انجام می شود. این نوع درب ظرافت خاصی دارد، ولی این ظریف بودن به معنای پایین بودن کیفیت درب نیست در تمام دنیا حتی در کشور های اروپایی به عنوان درب لوکس از آن استفاده می کنند.

قیمت خرید درب فرفورژه در شیراز

مختصری در مورد درب فرفورژه

مختصری در مورد درب فرفورژه درب فرفورژه بر خلاف دیگر درب ها طول عمر بالایی دارد و شما می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید بدون این که به تعویض نیازی داشته باشد و در دو نوع تولید می شود که می توان به درب فرفورژه مدرن و درب کلاسیک فلزی فرفورژه اشاره کرد. نمونه دوم برای درب حیاط و فضاهای سبز، درب باغ و درب ویلا استفاده می شود برای تولید درب فرفورژه به تنهایی از فولاد استفاده می کنند که با حکاکی های لیزری و برش لیزری که روی فولاد انجام می دهند می توانند درب زیبا و ساده پسندی را تولید کنند.

چون فولاد و آهن این نوع درب را به فرم های مختلفی در می آورند و در مدل های متنوعی این نوع درب را تولید می کنند که می توان به مدل شکل حیوانات، مدل های تاجدار، مدل هخامنشی، مدل قجری، مدل چدن، مدل سلطنتی و….. اشاره کرد. در ساخت این درب گاهی اوقات از فولاد و شیشه استفاده می کنند که این باعث شده طراحی و زیبایی منحصر به فردی درب فرفورژه پیدا کند و بتواند محل مورد نظر را شیک و لوکس کند.

صادرات بی واسطه درب فرفورژه در شیراز

صادرات بی واسطه درب فرفورژه در شیراز صادرات بی واسطه درب فرفورژه در شیراز در مدل و سایز های مختلفی انجام می شود به همین دلیل ارزآوری عالی نصیب کشور شده است علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از درب فرفورژه باعث شده صادرات پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در سایز و مدل های مختلفی تولید می شود و امکان تولید آن در هر مدلی که مشتری سفارش دهد وجود دارد.
  • به عنوان درب حیاط، درب پارکینگ، درب باغ و….. مورد استفاده قرار می گیرد‌.
  • سبک می باشد و وزن زیادی روی دیوار محل مورد نظر ایجاد نمی کند.
  • دوام بالایی دارد.
  • کیفیت و استحکام خوبی دارد چون از بهترین فولاد و آهن ساخته شده و دارای ظرافت بالایی می باشد‌ و همین ها باعث شده اند خرید درب فرفورژه کرمان رونق فراوانی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما