تولید درب فلزی فرفورژه

تولید درب فلزی فرفورژه با استفاده از مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود که این تولیدات نیز به صورت عمده و بدون واسطه در دسترس مشتریان قرار می گیرد، خریدار نیز می تواند درب را با اطمینان بالا از کیفیت قطعات و مواد اولیه آن تهیه نموده و ضمن بهره مندی از قیمت های بدون واسطه و ایده آل از هزینه های اولیه خود کاسته و سود خوبی را نیز بدست می آورد.

تولید درب فلزی فرفورژه

نگاه کوتاه به فرایند تولید درب فرفورژه فلزی

نگاه کوتاه به فرایند تولید درب فرفورژه فلزی جهت تولید درب فرفورژه فلزی ابتدا متراژ درب اندازه گیری شده و بعد دیگر قطعات آن نیز ساخته و جوشکاری می شود که جهت رفع برجستگی های جوش نیز با سنگ ساب سطح جوش تراز می شود، همچنین بعد سطح درب چربی زدایی شده و با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده می شود.

بعد از رنگ کاری درب فرفورژه آن را به دو صورت کلاسیک و مدرن پتینه کاری می کنند تا از نشستن گرد و غبار در آن جلوگیری شود و درب در برابر سایش مقاوم شود، جهت جوشکاری قطعات آن نیز از روش CO2 که دارای دوام و استحکام بالایی است استفاده می شود و مدل و ابعاد درب نیز به صورت سفارشی ساخته خواهد شد.

درب فرفورژه از جنس آهن ساخته شده و گل های آن نیز از جنس چدن یا آلومینیوم می باشد و کیفیتش بسته به ضخامت آهن درب متفاوت می باشد، همچنین گل های بکار رفته در آن تلفیقی از هنر و صنعت بوده که طرح های متنوعی دارد و بسیار ظریف و زیبا می باشد که درب نیز در رنگ های متنوع تولید می شود و اکثرا رنگ مشکی و قهوه ای سوخته در آن اجرا خواهد شد.

پخش کنندگان درب فرفورژه آهنی

پخش کنندگان درب فرفورژه آهنی توزیع کننده درب فرفورژه آهنی از فعالان تجاری در این حوزه است که در کار ارائه انواع مدل های این محصول در کیفیت های بالایی بوده و آن را به صورت عمده وارد بازار می کند، همچنین به دلیل تنوع در طرح و مدل ها نیاز تمامی مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود.

درب فرفورژه به عنوان درب های سلطنتی شناخته شده و در انواع مدل های دو لنگه و یک لنگه تولید می شود که از آن در درب حیاط و پارکینگ یا راهرو خروجی استفاده می شود، همچنین دارای دوام و استحکام بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بوده به همین دلیل مناسب فضای بیرونی می باشد.

درب فرفورژه مانند نرده فرفورژه تراس مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد و به دلیل رنگ و پتینه باکیفیتی که در آن بکار رفته در برابر خوردگی و اشعه خورشید دچار آسیب نخواهد شد، همچنین دارای ایمنی بالایی بوده و در ارتفاع استانداردی تولید می شود و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما