مرکز تولید درب حیاط فرفوژه چهار دهنه مستحکم

اگر به دنبال یک درب اختصاصی مستحکم برای حیاط خود هستید حتماً به سراغ استفاده از یک درب حیاط فرفورژه چهار دهنه مستحکم بروید زیرا با استفاده از این درب دیگر کاملاً از بابت امنیت و زیبایی محیط حیاط خود مطمئن خواهید شد.

مرکز تولید کننده درب های حیاط انواع درب های فرفوژه در مدل های مختلف و حتی مدل های سفارشی شما در اندازه های مورد نیاز شما خریداران را تولید می نماید، در ادامه با ما باشید زیرا می‌ خواهیم شما را با مشخصات این درب ها و همچنین مرکز تولید درب فرفوژه خود آشنا کنیم.

مرکز تولید درب حیاط فرفوژه چهار دهنه مستحکم

مشخصات درب حیاط فرفوژه مستحکم

مشخصات درب حیاط فرفوژه مستحکم هر درب فرفوژه ای که توسط تولید کننده تولید می شود مشخصات مخصوص به خود را دارد، این مشخصات می‌ توانند به صورت کلی و جزئی متغیر باشند، در ادامه اصلی ترین مشخصات این درب ها را برای شما ذکر می کنیم تا بیشتر با این درب ها آشنا گردید.

  • درب های فرفوژه در مدل های ساده و یا چند لنگه تولید می شوند، هرچه تعداد لنگه های یک درب فرفوژه بیشتر باشد ابعاد درب نیز بزرگتر و قیمت آن نیز افزایش پیدا می نماید.
  • باز و بسته شدن درب فرفوژه نیز ممکن است متفاوت باشد، در برخی مدل ها این درب ها به صورت معمولی و برخی دیگر به صورت ریلی باز و بسته می شوند.
  • جنس درب فرفوژه از آهن سخت و مستحکم است به همین دلیل است که این درب استحکام فوق العاده بالایی دارد و ایمن می باشد.
  • در هنگام تولید درب فرفوژه جهت تغییر شکل دادن درب و ایجاد طرح های متنوع بر روی درب از دستگاه های مخصوص استفاده می گردد که با حرارت عمل می نمایند.
  • رنگ مورد استفاده در درب فرفوژه به صورت رنگ کوره ای می باشد، استفاده از این رنگ سبب می شود تا درب به راحتی در اثر تماس با رطوبت زنگ زده نگردد.

تولید درب حیاط فرفوژه چهار دهنه مستحکم

تولید درب حیاط فرفوژه چهار دهنه مستحکم یکی از پرفروش ترین درب های فرفوژه درب فرفوژه چهار دهنه مستحکم است به همین دلیل تولید این درب در مراکز تولید کننده این محصول فوق العاده بالا است، متقاضیان زیادی در بازار داخلی و خارجی خواهان باکیفیت ترین نوع درب فرفوژه می باشند.

تولید کننده ای که دارای سابقه کافی در زمینه تولید این درب ها باشد و از مصالح باکیفیت در تولید آنها استفاده نماید بدون شک درب هایی را تولید می نماید که به صورت کاملاً مهندسی شده هستند و ایرادی در آنها وجود ندارد.

اگر می خواهید از قیمت درب حیاط مطلع شوید و با نحوه تولید درب فرفورژه و مشخصات این درب ها بیشتر آشنا گردید حتما با مرکز تولید درب فرفوژه ما که یکی از بزرگ‌ ترین مراکز تولید این محصول در سطح کشور است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما