قیمت عمده درب فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه ویلایی با توجه به ظاهر چشم نواز و زیبا و نیز ایمنی قابل قبول خود امروزه مورد توجه افراد و ساختمان سازان قرار گرفته و غالبا این درب ها را در ورودی باغ ها و خانه های ویلایی می بینیم. گرچه قیمت درب فرفورژه را کیفیت مواد مصرفی در ساخت آن و نیز تبحر و هنرمندی سازنده تعیین می کند اما قیمت عمده درب فرفورژه ویلایی نسبت به خرید تنها یک درب متفاوت بوده و فروشنده برای خریدار عمده تخفیفات قابل توجهی پیش بینی کرده است.

قیمت عمده درب فرفورژه ویلایی

انواع درب فرفورژه ویلایی

انواع درب فرفورژه ویلایی فرفورژه که اصطلاحی فرانسوی است به هنری اطلاق می شود که طی آن فلزات را شکل داده و به شکل نقش و نگارهای چشم‌گیر و زیبا در می آورند. معنای لغوی این اصطلاح نیز فلز کوبیده شده است. این هنر صنعت با امکان ساخت هر تصویری که مد نظر سفارش دهنده است، تطبیق کامل درب را با نمای ساختمان ممکن کرده است.

تنوع درب های فرفورژه به اندازه هنر و خلاقیت سازندگان آن بالا بوده و سازنده در حقیقت تنها یک درب نمی سازد، بلکه یک اثر هنری خلق می کند که برخی انواع آن را می توان مدت ها به تماشا نشست. این هنرمندان خوش ذوق گاهی طرح های سنتی و اسلیمی روی درب پیاده می کنند و زمانی با الهام از طبیعت نقش هایی از گیاهان و پرندگان و حیوانات می زنند. نقوش هندسی نیز در این زمینه طرفداران خود را دارد.

درب های فرفورژه را غالبا برای ورودی باغ و ویلا و یا به عنوان درب پارکینگ و خانه به کار می برند. جهت ساخت حفاظ ها و نرده های راه پله و تراس نیز فرفورژه ایده مناسبی است. درب های فرفورژه جدید علاوه بر طرح و نقش های جذاب و متفاوت، با سطح بالایی از ایمنی ساخته می شوند تا بتوانند علاوه بر جلوه و زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان های لوکس، از امنیت آن ها نیز به طور کامل محافظت نمایند.

بازار پخش درب فرفورژه ویلایی

بازار پخش درب فرفورژه ویلایی درب های فرفورژه با وجود مزایای زیاد آن نظیر ظاهر شکیل و استحکام، امنیت و مقاومت مناسب در مقابل باد و باران و آفتاب، هزینه زیادی هم به خریدار تحمیل نمی کنند و قیمت مناسبی دارند و از این رو انتخاب ایده آلی برای سازندگان ساختمان ها به شمار می روند.

بازار پخش درب فرفورژه ویلایی با وجود استقبال زیادی که از نوع درب ها در معماری جدید می شود، بسیار گرم بوده و عده زیادی در مراحل تولید و پخش این کالا مشغول به کار هستند. کارشناسان این مجموعه برای ارائه توضیحات راهگشا در مسیر انتخاب شما آماده مشاوره هستند. کافی است با راه های ارتباطی ارائه شده تماس حاصل نموده و از مشاوره های ایشان بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما