قیمت خرید نرده شاخ گوزنی مشکی

کانون اصلی توجه ما در مطلب پیش رو بررسی نرده شاخ گوزنی مشکی و مزایای استفاده از آن به همراه بررسی مشخصه ها و انواع این کالا می باشد. نرده های شاخ گوزنی تراکم، ارتفاع، قیمت و رنگ های گوناگونی دارند و از این رو، با قیمت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در ادامه، نخست مزایای استفاده از این محصول را مطرح می‌ کنیم و سپس، فروش کلی نرده فرفورژه بالکن، نرده راه پله گرد و فروشنده نرده را به بحث می‌ گذاریم.

قیمت خرید نرده شاخ گوزنی مشکی

مزایای استفاده از نرده شاخ گوزنی

مزایای استفاده از نرده شاخ گوزنی

نرده های شاخ گوزنی نوعی حفاظ برای روی دیوار خانه های حیاط دار و ویلاها به شمار می‌ روند که طراحی و مدل آنها با الگو برداری از شاخه ‌های گوزن صورت گرفته است. این نرده ها با ارتفاع، تراکم و رنگ بندی مختلفی تولید و روانه بازار می‌ شوند. کمترین ارتفاع آنها معمولاً ۵۰ سانتی متر و بیشترین ارتفاع آنها ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

منظور از تراکم این محصول تعداد شاخه ها در هر یک بوته آن است. نا گفته پیدا است که هر قدر تراکم شاخه ها بیشتر باشد، میزان امنیت بالاتر می‌رود. البته ارتفاع شاخه ها نیز در میزان امنیت و حفاظت بسیار موثر است و هر قدر بلند تر یا مرتفع تر باشد، حفاظت بیشتری را به دنبال خواهد داشت. بزرگ ترین مزیت استفاده از این نوع نرده ها به نوک تیز بودن شاخه‌ها، تراکم و ارتفاع آن مربوط می‌ شود چرا که این نرده ها به دلیل برخورداری از چنین ویژگی هایی، از ورود سارقان به محل تحت حفاظت ممانعت زیادی به عمل می ‌آورند و نوک تیز آنها کمترین آسیبی است که به طور جدی به سارق وارد می ‌کند و حتی ممکن است منجر به مرگ او شود.

نرده های شاخ گوزنی چنانچه به رنگ مشکی باشند، باعث می شوند تا در شب دیده نشوند و چنانچه سارقین قصد سرقت از منزل یا مکانی که حفاظ روی دیوارهای آن شاخ گوزنی مشکی می باشد را داشته باشند بدون آن که متوجه حضور چنین نرده هایی شوند، ممکن است قصد سرقت و بالا رفتن از دیوار را داشته و سپس به دلیل مشکی بودن رنگ آن در لابلای این شاخه ها گیر بیافتند.

فروش کلی نرده فرفورژه بالکن

فروش کلی نرده فرفورژه بالکن

فروش کلی نرده ها اعم از دیواری، راه پله یا بالکن از طریق مراکزی صورت می‌ گیرد که به عرضه و توزیع عمده انواع حفاظ های ساختمانی مبادرت می ورزند و این محصولات را با قیمت های به روز و البته مختلفی که بستگی به نوع و کارایی حفاظ دارد، به شیوه‌ های مختلف حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می‌ دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما