خرید انواع حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم ایمن

استفاده از حفاظ های گوناگون برای جلوگیری از حمله به حریم شخصی یکی از دغدغه های همیشگی انسان ها بوده است .در گذشته برای حفاظ ها معمولاً از سیم های خاردار استفاده می شد و آنها را به صورت دایره ای در بالای دیوار قرار می دادند .اما عیب بزرگی که این سیم‌ها داشت این بود که می شد آنها را با یک سیم چین به راحتی چید. به همین خاطر به ساخت حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم روی آوردند .

خرید انواع حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم ایمن

حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم مدل نرده روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم مدل نرده روی دیوار

حفاظ پرتراکم ساختمانی برای ساختمان های کوتاه یا دیوار باغ و باغچه ها همچنین برای مناطق نظامی یا فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اینگونه حفاظ ها به دلیل اینکه دارای شاخه های متعددی هستند، باعث می شود تا هیچ وقت نتواند از آن عبور کند .معمولا عرض این حفاظ ها ۵۰ سانتی متر می باشد.

طول حفاظ ها متفاوت است. مثلاً در برخی از موارد که دیوار باغچه یا باغ است و شما همیشه در آن حضور ندارید، طول بلندتری را می گیرند تا افراد نتوانند به باغ وارد شوند. اگر برای منازل استفاده شود، طول حفاظ را معمولاً متوسط می گیرند و برای مناطق دیگر مثل فروشگاه ها به دلیل بلند بودن خود دیوار طول حفاظ را معمولاً کوتاه تر می گیرند .

خرید حفاظ ایمن برای افرادی که می خواهند از دزدی در امان بمانند، بسیار مناسب است. حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ هایی بسیار زیبایی هستند که به رنگ‌های گوناگون در می آیند و می توانید آنها را به راحتی بر روی هر نوع دیواری نصب کنید. زیرا دارای پایه هایی هستند که وارد دیوار می شود و آن جوش می خورد .بنابراین دوام و استحکام بسیار بالا است .

همچنین این حفاظ ها به دلیل این که موادی که در آنها استفاده می شود و میلگردهای محکم به سادگی نمی شکنند .وزن این حفاظ ها بسیار سنگین است ،بنابراین آنها را تکه تکه آماده می کند. یعنی هر دو متر و یا یک متری را با هم تهیه می‌کنند، سپس به هنگام نصب در کنار یکدیگر می چینند.

فروش حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم ساختمانی

فروش حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم ساختمانی

برای تهیه حفاظ شاخ گوزنی مدل مورد نظر خود را به جوشکار بدهید . منظور از اینکه مدل مورد نظر خود را به جوشکار بدهید این است که شاخه‌های پرتراکم می خواهید یا شاخه های کم تراکم، که البته شاخه های پر تراکم دارای طرفداران بیشتری است .

در هنگام فروش این نوع حفاظ ها آنها را به صورت متری به شما می فروشند . البته بسته به نوع جوشکاری و کیفیت مواد استفاده شده در حفاظ همچنین رنگی که بر روی حفاظ می خورد ،قیمت متفاوت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما