تولید کنندگان درب سه لنگه فرفورژه

درب فرفورژه عنوان یکی از درب های بسیار زیبا و کاربردی می باشد که عمدتاً برای ورودی های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از آلیاژهای مرغوب و باکیفیت در طراحی و تولید آنها استفاده می گردد، تولید کنندگان درب سه لنگه فرفورژه با ارائه طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی از این نمونه درب ها آنها را با کیفیت بالا و با طراحی های بسیار زیبا و مدرن تولید می نمایند و به صورت مستقیم در اختیار بازار فروش در سراسر کشور قرار می‌ دهند.

تولید کنندگان درب سه لنگه فرفورژه

ابعاد استاندارد درب فرفورژه

ابعاد استاندارد درب فرفورژه درب به عنوان وسیله محافظتی از مراکز مختلف، محیط های خانگی، تجاری، اداری و غیره بوده و علاوه بر آن به عنوان محلی برای ورود و خروج محسوب می‌ شود که دارای نمونه های مختلفی مانند درب چوبی، درب آهنی، درب فلزی، درب چدنی، درب فرفورژه و مدل های مختلف دیگر می باشد که به صورت تک لنگه، دو لنگه، سه لنگه و نمونه‌ های مختلف دیگر تولید می گردد.

درب فرفورژه به دلیل کیفیت بالا و طرح‌ های مختلف و متنوعی که دارد با مدل‌ های گوناگونی تولید می‌ شود که هر کدام از آنها از زیبایی خاص و بی نظیری برخوردار می باشند.

این نمونه درب ها با دارا بودن تنوع بالا در ابعاد و اندازه های مختلف برای مکان های متنوع و مختلف بر حسب نیاز و شرایط خریدار قابل استفاده می باشند، از ابعاد استاندارد درب فرفورژه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

درب دو لنگه فرفورژه دارای ابعادی از قبیل:

  • 2.23*2.0
  • 2.23*2.65
  • 2.23*3.15

می باشد، درب تک لنگه دارای ابعادی از قبیل:

  • 2.23*1.08
  • 2.23*1.16

و درب سه لنگه دارای ابعادی مانند:

  • 2.23*3.08
  • 2.23*380
  • 2.23*3.30

و … می‌ باشد.

درب های فرفورژه با دارا بودن ابعاد مختلف و متنوعی که دارند از کیفیت های بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند و به دلیل فرفورژه بودن آنها از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، فشار و سایر عوامل مختلف محیطی و زیست محیطی برخوردار می باشند.

خرید مستقیم درب حیاط فرفورژه

خرید مستقیم درب حیاط فرفورژه خرید مستقیم درب حیاط فرفورژه از طریق نمایندگی فروش این نمونه درب انجام می‌ شود و با توجه به اینکه دارای کاربردهای بسیار خوب و کیفیت بالا می باشد، سبب شده تا از بازار خرید و فروش خوبی نیز برخوردار گردد.

پخش درب فرفروژه در ابعاد و اندازه های مختلف و به صورت استاندارد انجام می‌ شود و واحد پخش کننده این نمونه درب با ارائه مدل های مختلف و متنوعی از آنها توانستند بهترین نمونه‌ های این محصول را در سراسر کشور پخش و عرضه نموده و در اختیار سایر خریداران و مصرف کنندگان قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما