تولید حفاظ پنجره آهنی

یکی از مواردی که برای حفاظت از ساختمان ها به کار برده می شود، حفاظ پنجره آهنی می باشد. اینگونه حفاظ ها بسیار مقاوم هستند و در برابر باران و نور خورشید استحکام زیادی دارد، بخصوص اگر آن ها را رنگ آمیزی کنید. تولید حفاظ پنجره آهنی در کارگاه های درب و پنجره سازی بر اساس سایزی که پنجره دارد، ساخته می شود.بنابراین قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است.

تولید حفاظ پنجره آهنی

آشنایی با حفاظ پنجره آهنی

آشنایی با حفاظ پنجره آهنی

برای این که بتوانید حفاظ پنجره آهنی را بهتر بشناسید، باید بدانید که این حفاظ ها از قوطی های مختلف تهیه می شود و همچنین برخی از حفاظ های آهنی دارای شکل های بسیار متنوع و زیبا هستند. معمولاً حفاظ های شاخ گوزنی و فرفورژه دار زیبا می باشد و قدرت بازدارندگی زیادی نیز دارند.

حفاظ های آهنی به سختی برش می خورد و باید حتماً با فرز آن ها را از یکدیگر جدا کرد. بنابراین این حفاظ ها گزینه بسیار مناسبی برای ساخت و ساز و حفاظت از شرکت ها، کارخانه ها و حتی آپارتمان ها و خانه ها می باشد .طرح ها و مدل های حفاظ های آهنی با یکدیگر فرق دارد. بنابراین مقدار آهنی که در آن به کار می‌رود نیز متفاوت است. قیمت این محصول به صورت متری و کیلویی محاسبه می‌شود.

حفاظ هایی که دارای متراژ بیشتری هستند، قیمت بیشتری نیز دارد .حفاظ پنجره مانع از عبور حیوانات و پرندگان نیز می‌شود. همچنین این گونه محصولات برای مکان هایی که کوتاه هستند و کودکان به آن دسترسی دارند بیشتر توصیه می‌شود تا به عنوان جان پناهی برای کودکان استفاده شود. رنگ آمیزی حفاظ های آهنی موجب می شود تا علاوه بر زیبایی که به ساختمان می دهد، از ورود سارقان به آن نیز جلوگیری کنند.

توزیع حفاظ شاخ گوزنی ارزان

توزیع حفاظ شاخ گوزنی ارزان

پخش حفاظ آهنی توسط کارگاه‌های تولیدی انجام می‌شود .اینگونه حفاظ ها هم بصورت آماده تهیه می شوند و هم به صورت سفارشی پذیرفته می شود. برخی از افراد علاقه دارند که حفاظ های بلندتر و پرحجم تری را برای مکان خود تهیه کنند. بنابراین از حفاظ های شاخ گوزنی پرتراکم استفاده می کند و آنها را سفارش می دهند.

در صورتی که در برخی دیگر از موارد کارگاه‌های تولیدی وجود دارند که این محصول را به صورت آماده به فروش می رساند،با مراجعه به این کارگاه‌ها می توانید حفاظ مورد نظر خود را تهیه کنید. حفاظ شاخ گوزنی بر اساس تعداد تراکم شاخه ها با یکدیگر متفاوت است. قیمت اینگونه حفاظ ها بیشتر بر مبنای کیلویی است که آهن در آن به کار رفته است. البته اگر این گونه حفاظ ها را به صورت عمده خریداری کنید، مسلما قیمت آن کمتر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما