عرضه حفاظ شاخ گوزنی بالکن

حفاظ بالکن داری مدل‌های مختلفی است که معمولا از جنس فلز آهن می باشد. حفاظ شاخ گوزنی یک مدل بسیار زیبا و پر کاربرد برای محافظت از بالکن منزل مسکونی و اداری به شمار می آید. عرضه حفاظ شاخ گوزنی بالکن توسط شرکت های سازنده انجام می گیرد این شرکت با استفاده از ابزار الات پیشرفته اقدام به تولید و عرضه چنین محصولاتی می کنند. خریداران می توانند برای آگاهی از مراکز عرضه حفاظ شاخ گوزنی به نشانی سایت ما مراجعه کرده و اطلاعات کافی را کسب کنند.

عرضه حفاظ شاخ گوزنی بالکن

ارتفاع مناسب برای حفاظ بالکن شاخ گوزنی چقدر است؟

ارتفاع مناسب برای حفاظ بالکن شاخ گوزنی چقدر است؟ حفاظ به نرده های از جنس آهن و یا استیل و یا هر فلز محکم دیگر گفته می شود که که در بالکن از آن استفاده می شود.کاربرد اصلی حفاظ برای محافظت از عبور سارق و یا برای ایجاد امنیت در طبقات بالا می باشد. حفاظ در طرح های مختلفی وجود دارد که حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر حفاظت بالکن موجب زیبایی بیشتر بالکن می شود. علاوه بر این، حفاظ بالکن از سقوط افراد مخصولا کودکان جلو گیری می کند. ارتفاع حفاظ بالکن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

اول اینکه باید توجه داشت که برای کدام طبقه ساختمان استفاده می شود. معمولا طبقه اول به دلیل ارتفاع کمی که با زمین دارد حفاظ را تا سقف بالکن قرار می دهند تا از نفوذ سارق به داخل بالکن جلو گیری به عمل آید در غیر این صورت مجوز پایان کار برا منزل مسکونی صادر نخواهد شد. در طبقات بالا تر حفاظ بالکن در ارتفاع یک الی یک و نیم متری صرفا برای جلوگیری‌ از پرتاب جسم و یا اشخاص صورت می گیرد. ارتفاع حفاظ بالکن باید به صورتی باشد که با قد کودکان فاصله زیادی داشته باشد و تا وقتی کودک بالغ نشده، دست کودک به انتهای نرده نرسد.

فروش حفاظ بالکن فرفورژه

فروش حفاظ بالکن فرفورژه فروشگاه عرضه حفاظ انواع حفاظ فرفورژه ، آهنی و استیل را با کیفیت عالی و در تنوع طرح و رنگ های مختلف به تمام مناطق ایران عرضه می کنند. فروش درب، نرده و حفاظ مدل شاخ گوزنی نیز توسط این مراکز عرضه می شود. سازندگان ساختمان می توانند انواع درب، حفاظ و نرده های بالکن را از طریق شرکت ما با قیمت مناسب خریداری کنند و این اطمینان را داشته باشند که در صورت خرید تعداد بالا از تخفیفات شرکت ما بهره مند خواهند شد و این شرکت ضمانت کیفیت را روی محصول قرار خواهد داد تا خریدار با خیال راحت سفارش خود را ثبت کند و در صورت عدم رضایت محصول خریداری شده توسط شرکت پس گرفته خواهد شد. برای سفارش محصول می توانید به سایت مراجعه کنید و با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما